Vacatures

Alle vacatures binnen Facilicom

Filter vacatures

Meer filters···
  • Functiegroepen
    • (17)
    • (15)
    • (10)
    • (8)
    • (8)
    • (6)
    • (5)
    Meer

Vacaturelijst

Ben je op zoek naar vacatures bij Facilicom? Bekijk dan hier onze actuele vacatures.

Kortenberg
40 uur

 Ben jij geïnteresseerd in de logistiek en wil je in een dynamische en leerzame omgeving stage lopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je maakt onderdeel uit van het Facilicom team gevestigd in Everberg bij Huntsman.
Als stagiair(e)  logistiek werk je vooral ondersteunend. Je bent oplossingsgericht en je zorgt ervoor dat anderen hun job goed kunnen doen.
 
Taken en verantwoordelijkheden:
  • Je analyseert de zendingen en de ophalingen van de shipments uit de UK.
  • Je volgt de procedure(s) op voor en na Brexit: timing, administratie voor zendingen naar de UK.
  • Je onderzoekt de financiële gevolgen hiervan en maakt analyses over mogelijke bijkomende implicaties op het werkterrein.
  • Je ondersteunt bij facilitaire diensten.
  • Je beheert de voorraden in het algemeen.
  • Je werkt een protocol uit om processen te standaardiseren.
  • Je beheert en maakt zendingen administratief klaar om te versturen binnen- en buiten Europa
Lees verder >
Brussel
40 uur
Als kok ben jij dé man of vrouw die ervoor zorgt dat er elke dag opnieuw verse en lekkere maaltijden klaar staan voor de klant. Samen met je collega’s sta je in voor de koude en de warme bereidingen (± 350/dag).
 
Je taken zijn:
  • Assisteren en samenwerken met de chef/eigenaar in het voorbereiden van de gerechten
  • (mee) organiseren van mis en place en keukenservice.
  • Samen de dienst verzorgen en de gerechten doorgeven
  • Creatief meedenken over nieuwe suggesties
  • Zorgen voor vlotte service
  • Waken over de kwaliteit van alle gerechten
Lees verder >
Mechelen
40 uur
  • Je zal instaan voor het lokaliseren en diagnoseringvan onreglementaire situaties
  • Je bepaalt welke herstellingen aan de elektrische installatie of uitrusting nodig zijn en de defecte onderdelen opsporen
  • Je zorgt voor de uitvoering van voorbereidende tests om de werking te garanderen
  • Je taken bestaan ook uit de  elektrische isolatie controleren en de oorsprong van stroomlekken opsporen
  • Je zal ook moeten zorgen voor de opvolggegevens van interventies
  • Je zal ook instaan om te zorgen voor een correcte registratie en communicatie met je verantwoordelijke
  • Je zal ook technische werken moeten uitvoeren, zoals het bekabelen van elektriciteitskasten, kabels trekken… Dit kan variëren van grote vernieuwingswerken tot kleine urgentie interventies bij klanten. 
Lees verder >
Zonhoven
1 uur
 
Als bewakingsagent garandeer jij de veiligheid bij onze klanten die voor de volle 100% op jou rekenen. Je taken bestaan uit controlerondes, observatie en rapportage. Zo voorkom je incidenten, sabotage, vandalisme en diefstal. Ook telefonie, het boeken van vergaderzalen, het aanmaken van badges etc behoren tot je takenpakket. Kortom, een functie met heel wat verantwoordelijkheden. In geval van incidenten ben jij het aanspreekpunt en diegene die snel actie onderneemt.
 
Lees verder >
Oost-Vlaanderen
40 uur
Als district manager kom je aan het hoofd te staan van de alle operationele schoonmaakactiviteit in de regio Oost- en West-Vlaanderen. Samen met een team van 3 area managers, 10 supervisors en 2 ondersteunende medewerkers in de personeelsadministratie sta je in voor het uitvoeren van de contractuele afspraken omtrent de schoonmaak bij een 800 locaties.
  • Je geeft dagelijks leiding aan je team wat jou eindverantwoordelijk maakt voor opzetten van gestructureerd werkoverleg, functioneringsgesprekken en opleidingen voor medewerkers.
  • Je houdt toezicht op de budgetten, het rendement en de omzet van de schoonmaakwerkzaamheden in jouw district.
  • Je waarborgt de uitvoering van een degelijk personeelsbeleid waarin je de cao afspraken goed naleeft. Je wordt hierin ondersteund door business partners HR, Labor en Finance die aan jouw district zijn toegewezen.
  • Je bewaakt de uitgaven en toetst ze aan de hand van budgetten, beoordeelt wensen, klachten of eisen van opdrachtgevers en neemt de gepaste maatregelen,
  • Je waakt over het ziekteverzuim in je district door je team van supervisors te faciliteren waar mogelijk in de ziekteverzuimbeheersing.
  • Je zorgt voor de aansturing van de administratieve processen en waarborgt transparante en beschikbare rapportages
  • Je neemt een actief adviserende en ondersteunende rol op voor wat betreft offertetrajecten bij bestaande en nieuwe klanten in jouw district.
  • Je onderhoudt periodiek contact met de klanten om voeling te houden met de tevredenheid over het geleverde werk en neemt op basis van dit overleg en wanneer nodig maatregelen
  • Je rapporteert in deze functie aan de operationele directeur Gom België.
Lees verder >
Lummen
40 uur
Als keukenmedewerker ben jij dé man of vrouw die ervoor zorgt dat er elke dag opnieuw verse en lekkere maaltijden klaar staan. Dit doe je in opdracht van onze klant die gesitueerd is in de industriezone van Lummen.. Je komt terecht in een team waarbij je ondersteuning biedt voor de bereidingen van koude en warme maaltijden en de bedeling hiervan (presentatie, samenstelling, afwerking, ...). De keuken op orde houden is ook één van jouw taken, waar je collega’s je heel dankbaar voor zijn. Je zorgt voor een hygiënische bewaring van de voedingsmiddelen. Tijdens en na de shift sta je ook in voor de opruim en/of afwas. Nadien zet je alles netjes op z’n plaats, klaar voor een nieuwe dag.
 
Lees verder >
Brugge
40 uur
Onze handyman zorgt dagelijks voor het uitvoeren van de volgende werken: sanitair, laagspanning, schrijnwerkerij, schilderwerken, re-Lamping. Dagelijks zal je ervoor zorgen dat de klanten zowel preventief als curatief worden verder geholpen.
 
Taakomschrijving:
 
Als polyvalent technieker wordt je verantwoordelijk voor het uitvoeren van werken bij onze klanten. Het gaat hem zowel projecten, onderhouds- en herstellingswerken.
Je gaat de baan op (wij voorzien een bedrijfsvoertuig) en bent in staat om zelfstandig allerhande klussen uit te voeren.
  • Herstellen van allerlei technische mankementen: deuren, sanitair, lampen, convectoren/radiatoren,  kleine schilder- en tegelwerken.
  • Monteren en opstellen van meubilair, standen en events.
  • Intervenieert  bij defecten of storingen.
  • Inboedel of inrichting tussenwanden, valse plafonds, ... demonteren of monteren.
  • Kleine elektrische werken uitvoeren (nieuwe stekker, nieuwe luminaire, vervangen van lampen en TL's).
  • De sanitaire installatie controleren en onderhouden.
  • Defecten aan een installatie (verlichting, verwarming, sanitair, ...) vaststellen.
  • Je draait mee in de beurtrol van de wachtinterventies waarbij je een aantal keer per jaar een week van wacht bent. Hiervoor ontvang je een bijkomende wachtvergoeding. 
Lees verder >
Kortenberg
Ben jij geïnteresseerd in de logistiek en wil je in een dynamische en leerzame omgeving stage lopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je maakt onderdeel uit van het Facilicom team gevestigd in Everberg bij Huntsman.
Als stagiair(e)  logistiek werk je vooral ondersteunend. Je bent oplossingsgericht en je zorgt ervoor dat anderen hun job goed kunnen doen.
 
Taken en verantwoordelijkheden:
  • Je analyseert de zendingen en de ophalingen van de shipments uit de UK.
  • Je volgt de procedure(s) op voor en na Brexit: timing, administratie voor zendingen naar de UK.
  • Je onderzoekt de financiële gevolgen hiervan en maakt analyses over mogelijke bijkomende implicaties op het werkterrein.
  • Je ondersteunt bij facilitaire diensten.
  • Je beheert de voorraden in het algemeen.
  • Je werkt een protocol uit om processen te standaardiseren.
  • Je beheert en maakt zendingen administratief klaar om te versturen binnen- en buiten Europa
Lees verder >
Brussel
Als postkamer beheerder ben je dagelijks verantwoordelijk voor het afhalen en verzenden van interne en externe post. Dit is een verantwoordelijkheid waar de nodige nauwkeurigheid en discipline voor vereist is.
 
Je taken en verantwoordelijkheden:
  • Beheer van inkomen en uitgaande post(pakketten, aangetekend, interne post…)
  • Verwerking van de gegevens in een computersysteem
  • Verdelen van de post aan de betrokken diensten
  • Bijhouden van het economaat: aanvullen + bestellingen doorgeven
Lees verder >
Gent
30 uur
Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij een van onze klanten. Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren. Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox. Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op. Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!


 
Lees verder >

Door werkenbijfacilicom.be te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen